Artykuły
Nadchodzi moment, w którym pojawia się JAK
W każdej firmie przychodzi moment, w którym pojawia się JAK. Nieważne czy mały, czy wielki. Zjawia się nagle. Ma na sobie ciężki, brzęczący łańcuch ze znaków zapytania. Wszyscy przedsiębiorcy, łącznie z Tobą, chcą pozbyć się JAKa, bo... wszystkim przeszkadza....
Dobre logo, czyli wierzchołek góry lodowej w budowaniu marki
Każdą markę tworzą różne elementy. Gdy funkcjonują oddzielnie – nie mają znaczenia; gdy połączysz je w spójną całość, stają się istotne i działają na korzyść marki. Jednym z takich elementów jest dobre logo. Dobre logo powinno być znakiem rozpoznawczym, jeśli...
Czego ludzie szukają w Google?
Czy lepiej skoncentrować swoje działania marketingowe na Facebooku lub Instagramie, czy zamiast tego prowadzić bloga na swojej stronie?Wybrać pozycjonowanie strony internetowej czy inwestowanie w reklamę w lokalnej prasie? Powinieneś się w końcu na coś zdecydować....
3 sposoby na to, jak pisać dobre teksty, które przyciągną klientów.
Na temat tego jak przyciągnąć klientów wylało się już morze słów. Świat zmienia się jednak szybko, zmieniają się oczekiwania klientów i zmienia się Internet. Nowe strategie biznesowej komunikacji wyrastają jak grzyby po deszczu. Jedyne co się nie zmienia, to fakt, że...
Jak zyskać rozgłos i zdobyć zaufanie klientów?
Dlaczego jesteś gorszy od swojej konkurencji? Dlaczego klienci walą do drzwi konkurencji, a ciebie nie dostrzegają? Dlaczego konsumenci bez przerwy mówią o twoich konkurentach, polecają ich swoim znajomym i ciągle korzystają z ich usług? Zachodzisz w głowę co...
DLACZEGO TWÓJ Facebook NIE PRZYCIĄGA?
Usłyszałeś kiedyś, że skoro masz firmę, to powinieneś mieć również stronę na Facebooku. Bez tego nici z Twojego biznesu. Przecież teraz wszyscy mają Facebooka i spędzają na nim po kilka godzin dziennie. A skoro już tam są, to z pewnością dowiedzą się o Twojej firmie i...
JAK NAZWAĆ FANPAGE SWOJEJ FIRMY NA FACEBOOKU?
Jak nazwać fanpage swojej firmy na Facebooku to pytanie, którego nie dostaję od swoich klientów w zasadzie nigdy. Jak nazwać fanpage swojej firmy na Facebooku? To pytanie, które większości moich klientów nie przychodzi nawet do głowy, bo zakładają z góry, że...
ZMIANY W ALGORYTMIE FACEBOOKA. REWOLUCJA W KOMUNIKACJI.
ZMIANY W ALGORYTMIE FACEBOOKA, zapowiadane w komunikacie Marka Zuckerberga, od ponad dwóch tygodni budzą uczucie niepokoju wśród właścicieli firmowych profili na Facebooku. Wiadomo już, że posty zamieszczane przez osoby prywatne będą teraz traktowane priorytetowo i...
WOJNA NA POSTY
WOJNA NA POSTY, CZYLI NOWA AKTUALIZACJA FACEBOOKA Wojna na posty to nic innego jak wytoczenie dział w strony firmowe na Facebooku. Oczywiście małego kalibru, ale nie zmienia to faktu, że firmy czeka trudny okres. Nową politykę działania ogłosił oficjalnie w...
POZNAJ TRENDY W MARKETINGU I PUBLIC RELATIONS 2018
Na pewno nie wszyscy właściciele firm zrobili podsumowanie starego roku i plan na nowy. Jeśli jesteś w tej grupie to artykuły na temat podsumowań i planowania w okresie noworocznym mogą zadziałać na Ciebie motywująco i inspirująco, albo wręcz przeciwnie – wzbudzać...
Skuteczna komunikacja
Uświadamiamy, że dziś marketing to nie wszystko. Teraz liczy się komunikacja z drugim człowiekiem.
Zacznijmy razem coś nowego Napisz do Nas!
Rozwijaj swój biznes nowocześnie. Liczy się wynik.